Varför jag bygger om hemsidan?

Syftet med min webbplats är att informera dig om de tjänster jag erbjuder. Men det finns ett bättre sätt att göra det än det som tillämpats hittills. Den gamla sidan fungerar inte för vissa människor som vill kunna skapa sig en god uppfattning om mig och mina tjänster innan de bokar tid. Det är därför jag bygger om den.

Den gamla webbplatsen var besvärlig att redigera

Den gamla webbplatsen var besvärlig att redigera och lägga till nya sidor. Innehållshanteringssystemet jag använde var inte användarvänligt, och jag var ofta tvungen att kämpa med det för att få en sidas utseende och känsla att stämma med vad jag såg i mitt huvud.

Min ambition är att hitta en system som är mycket mer användarvänligt, så att jag slipper känna motstånd varje gång jag ska lägga in nytt material. Det skulle innebära att jag kan få saker gjorda snabbare!


Jag lägger till fler tjänster på webbplatsen

Jag lägger till fler tjänster på webbplatsen.

  • Ett frågeformulär för drömtydning, där du (mot en nätt summa av 300 kr) kan få råd baserat på din dröm, hur den relaterar till ditt liv och vad den kan betyda för dig.

  • Ett index över vilken hypnos som är användbar för vilken typ av problem eller tillstånd. Detta kommer att uppdateras regelbundet med nytt innehåll samt resurser i PDF-format (e-böcker om hypnoterapi och psykoanalys) som kan köpas.

Det här är ett pågående arbete

Webbplatsen är ett pågående arbete, men jag försöker göra det lättare att hitta det du letar efter. Om det är något du inte hittar, säg till mig!
Jag har länge velat bygga om webbplatsen. Det har gått mer än ett år sedan jag bytte till Wordpress som platform, och jag har lärt mig så mycket om webbutveckling sedan dess! Webbplatsen behöver en uppdatering som återspeglar mina nya kunskaper och som förbättrar vissa saker som var svåra eller felande tidigare.

Comments

Popular posts from this blog

Överföring: Inte bara i terapirummet

Så nära sanningen det går

Sorgens psykodynamik: från omedveten investering av libido till förlust, sorg och depression